Ana içeriğe atla

Silinen Whatsapp Mesajlarının Geri Getirilmesi

 

Whatsappta Silinen Yazışmaları Geri Getirme

Whatsapp Rec silinen yazışmaların geri getirilme modülü online whatsapp takibinden tamamen farklı bir modüldür. Bu modülde geriye dönük olarak 5 yıla kadar silinmiş whatsapp mesajlarının geri getirilmesi yapılır. Bu işlemin yapılabilmesi için Whatsapp mesajlaşmalarının silinmiş olması gereklidir. Sistemin bu modülü sadece silinmiş whatsapp mesajlarını geri getirir. 


Silinen Whatsapp Mesajlarının Geri Getirilmesi

Whatsapp silinen mesajların geri getirilmesi programı hedef telefonun whatsapp mesajlarını 5 yıl geriye dönük geri getirir. Silinen mesajların geri getirilmesi ilk yıl için başarı oranı yüksektir. Silinen whatsapp mesajlarının geri getirilmesi başarı yüzdeleri aşağıda indekslenöiştir.

Silinen mesajları Geriye getirme performansı yıllara sair artar. 

İlk Yıl %90 silinen mesajları geri getirme başarsı
2. Yıl %80
3. Yıl %70
4. Yıl %60
5. Yıl %50
silinen whatsapp yazışmalarının geri getirme başarısı vardır.


Silinmiş Whatsapp Mesajları Nasıl Geri Getirilir

Silinen whatsapp yazışmalarının geri getirilebilmesi için yazışmaların silinmiş olması, silmek için normal sil işleminin yapılarak silinmiş olması bunun için özel bir yazılım kullanılmamış olması gerekmektedir.

Bu şart yerine geliyorsa yani silinen whatsapp mesajlarının geri getirilmesi için mesajların silinmiş olması gereklidir. Mesajların arşivlenmiş olması silindiği anlama gelmez.

Bir diğer dikkat edilmesi gereken durumda silinen whatsapp mesajlarının geri yüklenebilmesi için hedef telefonun lokasyonunun doğru bildirilmesi gerekmektedir. Yani hedef telefon Almanya’da ise hedef telefonun Almanya’da olduğu belirtilmelidir. Türkiye denmemelidir.



Silinen Whatsapp Mesajlarını Geri Getiren Program

Silinen yazışmaları whatsapp mesajlaşmalarını geri getirmek için 5 yıl geriye dönük %90 başarı oranı. Sistem tüm silinmişleri geri getirir ve bunların arasında muhakkak ki çok sayıda ilgili ilgisiz mesajlar da gelecektir. Bu durum unutulmamalıdır.




Yorumlar

  1. Whatsapp mesajlarını geri getirmek istiyorum hedef telefon huawei benim için son 1 yıl önemli

    YanıtlaSil
  2. Lütfen bana yardımcı olun emin değildim ama artık bir mesajı bildirimlerde ana ekranda gördüm gece telefonuna baktım artık aldatıldığımdan eminim hemse at suratlı katana bir kadınla telefonunu ver bakıcam dedim tabi hepsini sildiği için verdi bu whatsapp yazışmalarını geri getirmek istiyorum geri yüklenebiliyor dilinenler değil mi ne yapmam lazım nasıl oluyor????

    YanıtlaSil
  3. silinen whatsapp mesajlarını geri getirmek istiyorum 5 yıldır aynı numara kullanıyor ancak bana son 1 yıldır silinmiş olanlar gerekli bana yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. whatsapp casus yazılım uzaktan kodsuz telefonu ele almadan bir takip yazılımı lazım sizi tavsiye etti telefoncu arkadaşım nasıl görüşebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümündeki numaramızdan Whatsapp üzerinden bizi arayabilir veya mesaj gönderebilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  5. sayın yetkili ben Bursa’da oturuyorum eşimin telefonunun whatsapp yazışmalarını görmek istiyorum ama sildiği yazışmaları. Aslında son 1 haftayı görsem bana yeter bu çok önemli benim için aldatılna durumundan şüpheleniyorum Whatsapp Rec almak için kurulum için ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümünden Whatsapp üzerinden bize ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  6. Nurselam Paylan22 Aralık 2020 06:37

    silinmiş whatsapp mesajlarını geri getirmek için programı yüklediğinizde o an whatsappında yazılı olanlar da gelir mi görebilirmiyim yoksa sadece silinenlerimi geri getirir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece silinenleri getiriyor onuda karman çorman getiriyor numaraları ayıklaman lazım kim keme göndermiş kendin buluyorsun bunu söylemiyorlar kurarken bilginiz olsun alacaksanız

      Sil
  7. Kesinkez şunu söylüyorum ki whatsapp rec almayın. Ben silinen mesajları geri getirmek için 5000 lira ödedim mesajlar geldi ama okunmuyor şifreli geldi telefon Almanya’ya gitti ben Türkiye diye bildirdiğim için şifreli geldi bunu size söyledik dediler siz Türkiye ‘de olduğunu söylediniz Almanya’daymış telefon sizi uyarmıştık dediler ya uyardınızda kardeşim ben nerden bileyim almanyada olduğunu dedim uyardık dediler elimizden birşey gelmez dediler tavsiye etmiyorum whatsapp reci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadir bey eğer Türkiye’de dediğiniz halde telefonun yurtdışında olması söz konusuysa mesajların şifreli geleceğini ve faydalanamayacağınızı size özlellikle belirtmiştik.

      Sil
  8. silinen whatsapp mesajlarını görmek istiyorum ancak son yıl benim için önemli daha eskisi işime yaramıyor sadece son yıl istediğim için fiyatı düşermisiniz

    YanıtlaSil
  9. silinen mesajların hepsi geliyor birsürü ıvır zıvır whatsapp silinen tüm mesajlar geliyor içinden birsürü çerçöp yazışna da var çıkıyor ayıkla pirincin taşını durumuyla karşılaşıyorsunuz

    YanıtlaSil
  10. çer çöp her yazışma geliyor hocam işe yaramaz ne varsa geliyor araki bulasın rehber kayıtları çıkmıyor telefon numarası yazıyor Allahtan yoksa hiçbirşeye benzemez kimin kimden geldiği anlaşılmazdı

    YanıtlaSil
  11. Şenol Ertuğrul30 Aralık 2020 03:37

    silinen mesajların geri getirilebilmesi için whatsappın kullanılıyor olmaskı lazım ? Yani şuan bu işlemi yaptıracağım kişi o whatsappı kullanmıyor yine de olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec1 Ocak 2021 08:37

      mesajları geri getirilecek olan whatsappın aktif şekilde kullanılıyor olması şartı yok.

      Sil
  12. melike35ozalan4 Ocak 2021 04:42

    silinen mesajların hepsini işe yarar yaranaz ayırnaksızın getiriyor tarih sıralaması yok türkçe karekterler çıkmıyor onu oraya bunu buraya yorumlamak zorunda kalıyorsunuz whatsapp daki gibi düzenli değil

    YanıtlaSil
  13. Kadriye Demirel9 Ocak 2021 02:29

    Silinen whatsapp mesajlarının ilk yılını iyi getirebiliyor sadece eskidikçe hiçbirşey getiremiyor 4-5. yıllar için birşey beklemeyin pek gelmiyor

    YanıtlaSil
  14. ya bana whatsappdaki silinen mesajlar değilde instagramın silinen mesajlarını geri getirebilirmisiniz para önemli değil getirebilirmisin instagramın silinen mesajlarını acil cevap???

    YanıtlaSil
  15. torluksemiha14 Ocak 2021 00:42

    instagram mesajlarını geri getirmeniz mümkünmü silinmiş instagram mesajlarını görmek istiyorum yardımcı olabiliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  16. hocam bana 1 haftalık silinenler lazım whatsappta 5000 lira çok ben zaten 5 yıllık işim yok 1 haftalığı nekadar olur

    YanıtlaSil
  17. whatsapp mesajlarını nasıl görürüm hem silinmişleri hem whatsapptakileri telefonu elime almadan

    YanıtlaSil
  18. Barış Kardaş18 Ocak 2021 01:33

    silinmiş whatsapp mesajlarını görmek geri getirmek için arşivlenmiş olması veya google drive’a yüklenmiş olması gerekiyor mu yoksa bunlar olmadan da silinmişler alınabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec20 Ocak 2021 04:50

      Google Drive yedeklemesi veya arşivlenmiş olması zorunluluğu yok. Telefonun markasını ve numarasını ve lokasyonunu bilmeniz gerekiyor.

      Sil
  19. silinmiş mesajları nasıl görebiliyoruz whatsappta programmı kurmamız gerekiyor casus whatsapp programlarıyla yapılıyormu bu Samsunda varmı

    YanıtlaSil
  20. İyigünler whatsapp rec almak istiyorum Hatayda yeriniz varmı şöyle bir durum var yardımcı olabilirmisiniz bilmiyorum eşim tüm whatsapp mesajlarını sildi dün arşivledimi diye baktım arşiv yok ısrarlarım sonucu getir görücem yazışmalarını dedim hepsini yanlışlıkla sildim diyor benim bu silinen mesajları görmem çok önemli bana yardımcı olabilirmisiniz küçük çocuğum var siz Hataya gelip kurabilirmisiniz lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silinen whatsapp mesajlarının geri getirilmesi için arşivlenmiş olması gerekmiyor. Zaten arşivlenen bir mesaj silinmemiştir demektir.

      Sil
  21. sudenazciftci6 Şubat 2021 03:48

    1 yıla kadar getiriyor daha sonrası gelmedi ama satarken beş yıl dediler gerekli gereksiz herşeyi getiriyor ayırmıyor birsürü ve numara seçilemiyor

    YanıtlaSil
  22. Aydın Karahisar9 Şubat 2021 00:22

    hocam bu mesajlarında bazılarında numaranın yanında isim yazıyor bazılarında yazmıyor rehberine kaydetmemiş ondanmı böyle oluyor kaydetmiş olsaydı yazardı demi hocam

    YanıtlaSil
  23. whatsapp mesajlarını nasıl görebiliyoruz programmı yüklememiz gerekiyor ücretsiz varmı deneme

    YanıtlaSil
  24. silinen whatsapp mesajlarını getirmek istiyorum programı satınalmak için sayfadaki satın al butonuna basıyorum ancak ödene linki açılmıyor bir de soracağım sorular var nasıl ulaşabilirim size?

    YanıtlaSil
  25. Mrb. Bana karşı telefonun ortam dinlemesi izlemesi tele gelen giden çağrıların dinlenmesi ve kaydı whatsapp ve sms silinmeden izleme konum bilgisi ve telin mikrofonunu ve internetini açıp kapatabileceğim hiç gözükmeyecek bir uygulama lazım lütfen ne önerirsiniz. 1 aydır araştırıyorum. Birtane satın almıştım buldu ve sildi.

    YanıtlaSil
  26. todayamarilla5 Mart 2021 09:12

    Merhaba geriye dönük whatsapp mesajlarını çıkarmam lazım silinmişlere ulaşabiliyormuyuz whatsappta silinmiş mesajları geri getirme oluyormu?

    YanıtlaSil
  27. Kesinlikle satın almayın çerçöp geliyor işime yarayan hiçbirşey çıkmadı görmek istediklerim gelmedi silinmemişler gelmez silinmişler gelir diye cevap veriyorlar sonuçta siz buişi yapıyorsunuz silineni silinmeyeni görebilmeniz gerekiyor

    YanıtlaSil
  28. WhatsApp’ta silinen mesajlarının geri getirilmesini istiyorum programı satın Almak istiyorum satın alma butonu yok yardımcı olabilir misiniz rica etsem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümündeki numaramız üzerinden bizimle temasa geçebilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  29. Silinmiş mesajların geri getirilmesi programı almak istiyorum bütün yazışmaları görebiliyor muyuz hedef telefonu elime alamam telefon Almanya’da nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen iletişim bölümündeki Whatsapp numaramız üzerinden iletişime geçip detaylı bilgi edininiz.

      Sil
  30. 5000 TL para ödedim bu programı satın aldım bir sürü ıvırzıvır yazılar Bu
    arasından uzun uzun ayıklamak zorunda kaldım kesinlikle indekslenmeli oldukça zahmetli bir şey bu kadar para ödüyoruz bu zahmete satıcı olarak siz katlanmalısınız yazışmaları indekslemelisiniz öyle sunmalısınız o kadar para alıyorsunuz

    YanıtlaSil
  31. kakashi itashi25 Eylül 2021 06:59

    tamamı gelmedi aslında istenileni veriyor arşivleneleri getirmiyormuş bunu bilmiyorumdum söylememişlerdi malesef

    YanıtlaSil
  32. Merhaba uzakdan kurulum mumkunmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec30 Ekim 2021 05:45

      İletişim bölümündeki Whatsapp hattımız üzerinden bizimle temasa geçip bilgi edinebilirsiniz.

      Sil
  33. Merhaba numaranın telefona takılımı olmadı lazım??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numaranın telefona takılı mı olması lazım diye soruyorsunuz sanırım. Telefona takılı olması gerekmiyor.

      Sil
  34. söylendiği gibi diyebilirim genel anlamda kronolojik sıralamayla vermiyor tam olaram ama birde numaranın yazması isimlerin yazmaması olumsuz

    YanıtlaSil
  35. Teşekkür ederim tekrar fazlasını hakediyorsunuz gerçekten

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Whatsapp Rec Kullanıcı Yorumları

Whatsapp Rec Whatsapp Casus Programı

Whatsapp Rec Whatsapp Casus Yazılım

                                                 Whatsapp Rec Whatsapp Casus Yazılımı Whatsapp Rec Whatsapp Casus Yazılım Uzak telefonun yazışmalarını okuyabilmeniz mesajları görmenizi temin eden  Whatsapp Rec Whatsapp casus yazılım  ile uzak telefonun Whatsapp yazışmalarını klonlar ve kendi telefonunuzdan okuyabilir takip edebilirsiniz. Casus yazılım , uzak telefonun whatsapp yazışmalarını telefonunuz üzerinde çalışan size ait bir panel üzerinden sizin telefonunuzda görmemizi sağlar. Hedef telefonun tüm whatsapp yazışmaları okunabilir, konumu nerede olduğu tespit edilebilir, kameralarına ve ortam seslerine erişilebilir, duyulup dinlenebilir. El kurulum ve whatsapp klonlama iki farklı sisteme sahip olan Whatsapp Rec whatsapp casus yazılım iPhone telefonlara ve Android işletim sistemli telefonlara uygulanabilir. hedef telefona fiziksel erişim olmadan Uzaktan WhatsApp mesajlarını okuyabilmek için klonlama yapılması gerekmektedir. Klonlamanın yapılabilmesi için hedef telefonun WhatsApp ı

Fiziksel Erişim Olmadan Telefon Takip

Fiziksel Erişim Olmadan Telefon Takibi Whatsapp Rec yazışmalarının uzaktan klonlama sonucu fiziksel erişim olmadan mesajların telefonunuzda okunabilmesini, uzak telefonun Whatsapp yazışmalarının  telefon takibini yapabilmenizi sağlar. WhatsappRec ile fiziksel erişime ihtiyaç duymadan Uzak telefonun yakınına gitmek veya aynı WiFi ağında olmanıza gerek kalmaksızın uzaktaki telefonunuzun tüm whatsapp mesajlarını okuyabilirsiniz. Fiziksel temasın olmadığı durumlarda WhatsApp mesaj takibinin uzaktan okunmasını sağlayacak sistem Klonlama sistemidir. Fiziksel erişime ihtiyaç duymadan WhatsApp mesajlarını uzaktan okuyabilmek için klonlama yöntemi kullanılır. Klonlama yöntemi ile hedef telefonun WhatsApp mesajları başka bir WhatsApp numarası üzerinden klonlanarak diğer bir cihazda açılır. Böylece WhatsApp mesajları okuyabilir, kameralarını açabilir, sesleri duyabilir ve konum tespiti yapabilirsiniz. Klonlalama ile  fiziksel erişim olmadan telefon takibi yapabilirsiniz . Hedef Telefona Fizik

Whatsapp Takip Programı Nasıl Anlaşılır

  Whatsapp Takip Programı Nasıl Yüklenir Whatsapp Takip Programı Nasıl Anlaşılır? Telefonunuzda whatsapp takip programı var mı nasıl anlaşılır . İnsanlar çocuklarının olduğu gibi başkalarının ne yaptığını kiminle mesajlaştığını bir yerde toplamak istiyor. Whatsapp takip programı kurmanın da bunları anlamanın da çok çeşitli yolları, yöntemleri mevcut. Her whatsapp takip programının, sistemin kendine has kurulumları ve bunları ortaya çıkarma yolları mevcuttur. Whatsapp takip programı nasıl anlaşılır sorusunu cevaplamak için casus yazılımın nasıl kurulmuş olduğunu bilmek eğer bilemiyorsak tahmin etmemiz gerekir. Gelin hepsini inceleyip görelim. Whatsapp Takip Programı Nasıl Ortaya Çıkarılır Herşeyden ama herşeyden önce şu soruyu cevaplayın içinizde whatsapp takip programını ortaya çıkarmak için. Gerçekten sizi takip etmesine gerek olan birisi veya birileri var mı? Whatsappınıza takip program kurulması için realistik bir neden var mı? Eğer bu soruları rasyonel bir bakış açısıyla değ