Ana içeriğe atla

Whatsapp Rec Whatsapp Casus Yazılım

                                                


Whatsapp Rec Whatsapp Casus Yazılımı

Whatsapp Rec Whatsapp Casus Yazılım

Uzak telefonun yazışmalarını okuyabilmeniz mesajları görmenizi temin eden Whatsapp Rec Whatsapp casus yazılım ile uzak telefonun Whatsapp yazışmalarını klonlar ve kendi telefonunuzdan okuyabilir takip edebilirsiniz. Casus yazılım, uzak telefonun whatsapp yazışmalarını telefonunuz üzerinde çalışan size ait bir panel üzerinden sizin telefonunuzda görmemizi sağlar. Hedef telefonun tüm whatsapp yazışmaları okunabilir, konumu nerede olduğu tespit edilebilir, kameralarına ve ortam seslerine erişilebilir, duyulup dinlenebilir. El kurulum ve whatsapp klonlama iki farklı sisteme sahip olan Whatsapp Rec whatsapp casus yazılım iPhone telefonlara ve Android işletim sistemli telefonlara uygulanabilir. hedef telefona fiziksel erişim olmadan Uzaktan WhatsApp mesajlarını okuyabilmek için klonlama yapılması gerekmektedir. Klonlamanın yapılabilmesi için hedef telefonun WhatsApp ından engelli olunmaması şarttır. Bunun nedeni klonu oluşturulan WhatsApp Orjinal WhatsApp’ta engelli olamaz. Basitçe bu şekilde açıklamak uygundur. Eğer hedef telefona erişim varsa klon yapılması gerekli değildir. Sistem hedef telefona direk yüklenir.



Whatsapp Casus Programı Mesaj Takibi

Whatsapp Casus Programı Mesaj Takibi

Mesajların uzaktan gizlilikle okubanilmesini gerçekleştirme amacında whatsapp casusu programı mesaj takibi whatsapp yazışmalarının uzaktan okunabilmesi ile birlikte kamera açma, sesleri duyma, konum bulma opsiyonları dahilidir. Klonlanan hedef telefonun whatsapp mesajları takibi Whatsapp Rec ile bir başka telefondan okunur. Whatsapp casus programı uzaktan mesajların okunduğunu belli etmez bir gizlilikte çalışır. Hedef telefonda bir sembol, ikon veya çalıştığına dair herhangi bir sinyal veya belirti göstermez. Whatsapp casus programı mesaj takibi yaparken hedef telefonun pilini bitirmez sadece whatsapp aktifken otomatik aktif olduğu için hedef telefonun internetini gereksiz yere tüketmez. Casus program whatsapp mesajlarını uzaktan okumanızı sağlarken uçtan uca şifrelemeye takılmaz ve bu Whatsapp Rec’i diğer diğer casus yazılımlardan ayıran ve en iyi whatsapp casus yazılımı yapan unsurlardan biridir. Diğer yazılımlar gibi mesajları uçtan uca şifreli olarak görmezsiniz.



Kodsuz En İyi Whatsapp Casus Yazılım

Kodsuz En İyi Whatsapp Casusu Yazılım

Tüm casus yazılımlar kodla yazılır. Kodsuz en iyi whatsapp casus yazılım ile buradaki kodsuz ile kasıt hedef telefonu elinize alıp herhangibir kare kod okutmanıza gerek olmadığıdır. En iyi whatsapp casus yazılım hedef telefonun mesajlarını tüm gelen ve gönderilen whatsapp yazışmalarını uzaktan okunmasını sağlamakla birlikte hedef telefonun kameralarına ulaşır, görüntü ve ses de aktarır. Hedef telefonun mesajlarına bir kare kod okutmaya gerek olmadan yani kodsuz Whatsapp Rec en iyi whatsapp casus yazılım istenildiği zaman erişim gerçekleştirilebilir. Whatsappta yazışılan mesajları aktarmasının yanında kullanıcısına görüntü aktarma ve bunları kaydedebilme özelliğiyle de büyük bir takip kolaylığı sağlar. Yani yapılan görüntülü görüşmeleri de kodsuz en iyi casus whatsapp yazılımın Whatsapp Rec ile kamera erişimi yapabilme özelliği ile görüntülü görüşmeleri de izleyebilir ve kaydedebilirsiniz. Böylece istenildiği takdirde mesajların uzaktan okunması gibi görüntülü görüşmeler, ortam sesleri vb... de takip edilebilir, dinlenebilir.

Whatsapp Rec Uzaktan Whatsapp Klonlama

Whatsapp Rec Whatsapp Klonlama

Whatsapp casus yazılımı Whatsapp Rec, mesajların uzaktan okunması, kamera, ses, konum bilgisini hedef telefonun whatsappının klonlanması ve uzak bir server üzerinden çalıştırılması ile oluşturulur. Klonlanan whatsapp aynı şekliyle hedef telefondaki tüm yazışmaları, gelen ve gönderilen whatsapp mesajları okur, görür. Uçtan uca şifrelemeye bir klon olduğu için takılmaz. Klon whatsapp bir mukallit yani bir kopya değildir. Bilakis bizzat orjinalinin tıpkısının aynısıdır ve orjinalinden ayırt edilemez. Bir mukallit olmadığı için uçtan uca şifrelemeye girmez Whatsapp Rec whatsapp klonlama ile mesajları gördüğünüz gibi okursunuz.


Whatsapp Klonlama

Whatsapp Casus Yazılımı Klonlama

Whatsapp yazışmaları size gelsin. Hedef telefonun klonlanmış whatsapp mesajlarını okuyun. Kontrol sizde olsun ve herşeyden haberdar olun. Sevdiklerinizi koruyun. Whatsapp casus yazılımı klonlama tüm ios ve android sistemler için kullanımdadır. Whatsapp klonlama ile tüm whatsapp mesajlarını uzaktan takip edebilecek ve gizlilik içerisinde yazışmaları okuyabileceksiniz.

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Masıl kuruluyor amlsmadım ben yardımcı olabilirmisiniz lütfen nasıl satınalınıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  3. Whatsapp rec aldım ve hiçbirşrkilde whatsapp rec önermem ben sadece 19 gün hadi bilemedim 20 gün kullandım sonra kapandı 6 ay diye satıyorlar birde. Paraya yazıl

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim açıldı

    YanıtlaSil
  5. whatsapp rec ayarlarına giremiyorum daha doğrusu ayarlar çarkını göremiyorum yardım lütfen Acil!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec 'i açtıktan sonra telefonunuzu yan çevirin lütfen Ayarlar sekmesi görünecektir.

      Sil
  6. Telefon numarası değişince whatsapp yazışmaları gelmeyecekmi düzeltemiyormusunuz?

    YanıtlaSil
  7. Telefon numarası değişirse Whatsapp numarası da değişmiş olur. Siz kullanmaya devam edersiniz o Whatsapp kullanılmaya devam ederse. Telefon numarası değişimine müteakip Whatsapp da yenilenirse o ayrı bir Whatsapp olur işte o zaman kullanılması için yemiden işlem yapılması gerekir,

    YanıtlaSil
  8. Mesajlar çok geç geliyor buna bir çözüm bulmalısınız artık

    YanıtlaSil
  9. Şuan hetşe söylendiği gibi. Birşey olursa tekrar yazarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ kullanıyor musunuz ? Memnun musunuz ?

      Sil
  10. Konumda problem var mesajlar geç geliyor i. Yine de teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Herşey anlatıldığı gibi. Gittim kurdular çalıştırdılar önümde ücretini öyle ödedim o yüzden yorumum olumlu inşallah kspannaz kapanırsa tek korkum o yazarım yine o zaman

    YanıtlaSil
  12. Whatsapp casus programı aldım memnun değilim mesaj atılıyor gelmesi saatler sürüyor bide çok gütültü var

    YanıtlaSil
  13. Şuan için güzel anlatıldığı gibi inşallah kapanmaz tek korkum bu

    YanıtlaSil
  14. Beklediğimden daha yavaş çalışıyor o kadar gereksiz kullanılmayan özellikleri var

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ederim ışığım oldunuz

    YanıtlaSil
  16. kardeşim ellerine sağlık teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  17. Ersin Akgünlü15 Ağustos 2020 12:32

    whatsapp takip programı satınalmak istiyorum nasıl indirebilirim programınızı yardımlarınızı rica ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim sekmesindeki numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  18. takip ettiğim telefonu hattıyla birlikte 1 gün önce kaybetti eşim kaybettiği hattı Turkcellden tekrar çıkarttım ve yeni telefonla whatsapp rec kullanmak için whatsapp reci aradım satıcı bana mümkün olmadığını sadece bir numarayı takip edebileceğimi söylediler ben whatsapp mesajlarını en fazla 1 ay görüntüleyebildim bilginize

    YanıtlaSil
  19. Whatsapp Rec kurulumundan sonra hedef telefonun veya onun whatsapp numarasının değişmesi sonucu sistememizin işlemez duruma gelir olduğu tarafınıza belirtilmişti.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  21. Işınsu Karacabeyoğlu18 Ağustos 2020 13:44

    dürüst ve saygılı bir satıcı herşey önünüzde yapılıyor whatsapp mesajlarını görüp öyle alıyorsunuz çok çok iyi. teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. ses çok yüksek beş kuruş etmez whatsapp mesajlar ellisaatte anca geliyor

    YanıtlaSil
  23. Tşk şuan için ok

    YanıtlaSil
  24. whatsapp takip programı almak istiyorum whatsapp reci nasıl satınalabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  25. Kardeşim teşekkür ediyorum. Kadir

    YanıtlaSil
  26. Whatsapp mesajlar geç geliyor insatagram messenger bölümü çalışmıyor açılmıyor

    YanıtlaSil
  27. Nedim Fillikçi10 Eylül 2020 04:05

    Tamam teşekkür ederim Nedim ben.

    YanıtlaSil
  28. Whatsapp mesajları hala geç geliyor kardeşim keşke önceden söyleseydiniz

    YanıtlaSil
  29. Panel çok geç açılıyor whatsapp mesajları geç düşüyor whatsapp rec tavsiye etmiyorum buyüzden kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar görüntülü konuşurken aynı anda izleyip kayıt altına alinabiliyormu

    YanıtlaSil
  31. Gökhan Baydemir24 Eylül 2020 01:22

    Panel geç açılıyor ve whatsapp mesajları geç geliyor bunu sonradan söylüyorsunuz önce döyleseniz insanlar yine zaten alır söylemesiğiniz için böyle olumsuz yorumlar alıyorsunuz ayrıca sesi de

    YanıtlaSil
  32. whatsapp casus programı whatsapp rec satınalmak istiyorum Hatayda yeriniz yokmu nasıl alıcam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatay’da yerimiz bulunmamaktadır.

      Sil
  33. Nuryıldız198029 Eylül 2020 12:59

    Whatsapp takip programı satın almak istiyorum whatsapp rec önerdi telefoncu arkadaşım nasıl satınalıcam yönlendirmenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp üzerinden iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  34. çok teşekkürler başarılar.

    YanıtlaSil
  35. adıgüzelhacer30 Eylül 2020 09:41

    deneme mesajım geliyormu? deneme

    YanıtlaSil
  36. Whatsapp rec kullandım memnun değilim artık whatsapp mesajları gelmiyor karşı taraf beni engelledi engelleyince mesajları artık alamıyorsunuz para boşa hitti en fazla 1 ay kullanabildim

    YanıtlaSil
  37. İlker Gedikbaş2 Ekim 2020 06:26

    Herşey söylendiği gibi sadece biraz yavaş onun dışında sorunsuz dürüst ilgili bir arkadaş

    YanıtlaSil
  38. Burak Tanış4 Ekim 2020 08:22

    Ses kötü yine de teşekkürler whatsapplar geliyor

    YanıtlaSil
  39. Arzukıvılcım856 Ekim 2020 03:12

    Beklediğimden daha iyi çıktı teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  40. Pelin Öztürk6 Ekim 2020 12:14

    Kurulum tamamlandıktan sonra mı ödemenyapıyoruz yani kuruyor programı çalıştırıyorsunuz öyle parasını ödüyoruz değilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec7 Ekim 2020 08:55

      Evet. Önce program kurulumu yapılıyor.

      Sil
  41. Ziya Şentürk8 Ekim 2020 09:01

    Sağol kardeşim Ziya ben Mersin

    YanıtlaSil
  42. Whatsapp rec aldım 1 ayda kapandı artık mesajlar gelmiyor engellendiğim için kapanmış param boşa gitti yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  43. Peki izleyeceğim numaranın beni engellemiş olması birşeyi değiştirirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec19 Ekim 2020 03:41

      Engelli olmamanız gerekmekte.

      Sil
  44. Tiktok varmı whatsapp rec gösteriyormu

    YanıtlaSil
  45. İstanbul’da whatsapp rec kurulumu yapan yönlendirebileceğiniz birisi veya şubeniz yok mu benim için çok mühim lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec25 Ekim 2020 23:17

      Yerimiz Ankara’da. İyi çalışmalar.

      Sil
  46. Silinen mesajların geri getirebiliyormusunuz whatsapp için kaç yıllığına geri geliyor acil yardım lütfen cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec28 Ekim 2020 06:53

      Silenen whatsapp mesajları geri getirilebiliyor 5 yıla kadar. Bunun için ayrı bir sistem kurulumu yapılıyor ayrı bir ücretlendirme yapılıyor.

      Sil
  47. firdevs_gulendam29 Ekim 2020 02:34

    Çok teşekkür ederim çok anlayışlı güvenilir insanlar yardımcı oluyorlar

    YanıtlaSil
  48. Başta güzel sonu hüsran 1 ay ya kullandım ya kullanamadım

    YanıtlaSil
  49. aydın da yeriniz varmı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydın’da yerimiz malesef mevcut değil.

      Sil
  50. Panel in geç açılması ve whatsapp yazışmalarını geç açmassı dışında bir sorn yok

    YanıtlaSil
  51. Kuddisi Gedikbaş7 Kasım 2020 03:24

    Şuan için herşey söylendiği gibi teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. Müyesser Tunçer9 Kasım 2020 23:09

    Whatsapp rec takip programı almak istiyorum Bursa’da yeriniz var mı acaba yardımcı olabilir misiniz rica etsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerimiz Ankara’da. İletişim bölümündeki whatsapp numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

      Sil
  53. fjhıjbhukklş10 Kasım 2020 23:21

    whatsapptan bit mesaj atılıyor whatsapp rece gelmesi saatler alıyor bu sorunun çözülmesi lazım çözülürse çok iyi olur whatsapp rec

    YanıtlaSil
  54. Whatsapp takip programı almak istiyorum mesajları kendi telefonumda nasıl görebilirim whatsapp rec nasıl kuruluyor almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümünden whatsapp üzerinden bizimle hemen iletişime geçebilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  55. İnsanlara yardımcı olmaya çalışan bilgili efendi iyibiri içimi çok rahatlattı çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  56. Bilgi alabilirmiuim whatsapp rec whatsapp casus programı almak istiyorum kullanan varmı eşimin whatsapp mesajlarını uzaktan nasıl takip edebilirim??? Acilllllll

    YanıtlaSil
  57. Uzak telefonun Whatsapp mesajlarını gizlice nasıl okurum? kodsuz . Whatsapp rec satınalmak istiyorum Adanada bana yardımcı olabilecek biri varmı

    YanıtlaSil
  58. Whatsapp takip programı satınalırsam whatsapp mesajlarını uzaktan okumak için whatsapp webi denedim ana whatsapp web bildirim gönderiyor hedef telefona uzaktan okumak için yazışmaları whatsapp rec bildirim göndermiyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec hedef telefona herhangi bir bildirim göndermez. İyi çalışmalar dileriz.

      Sil
  59. sesler çok yankı yapıyor devam ettikçe de yankının bile yankısı duyuluyor. Çok sinir bozucu. Bu programın adı whatsapp rec değilde YANKI koyulsaymış olurmuş whatsapp mesajları da geç geliyor bilginize sunarım. Saygılar

    YanıtlaSil
  60. Merhaba whatsapp casus yazılım almak istiyorum uzaktaki bir telefonun Whatsapp mesajlarını kendi telefonumundan nasıl okurum

    YanıtlaSil
  61. instagramda aynı hesabı birkaç daha doğrusu farklı bir telefonda çalıştırabiliyoruz. Whatsapp ile instagram aynı firma ise whatsappı da başka telefonda farkettirmeden çalıştırabilir miyiz? Bu mümkü müdür whatsapp takip sisteminiz bunu yapabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp’ı instagramda olduğu gibi şekliyle başka bir telefonda bir takip programı kullanmaksızın kod çağırarak çalıştırmak mümkün değildir. Instagram buna izin verse de whatsapp vermez. Biz sizin için whatsappı Whatsapp Rec ile klonlar çaşıştırır veririz. İletişim bölümündeki whatsapp numaramızdan bize ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar

      Sil
  62. tşk Antalya Murat

    YanıtlaSil
  63. Sesler çok yankı yapıyor belli bir dinlemeden sonra yankının da yankısı gelmeye başlıyor kamerayı açıp kapatıyorum o zaman düzeliyor siz bunu whatsapp için satın derim sadece düzgün o yorumum bukadar

    YanıtlaSil
  64. hedef telefona erişmeden whatsapp messjlarını getirmek için ne yapmam lazım Whatsapp Rec slmak istiyorum hedef telefon iphone 11 pro yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  65. Mustafa Hacıoğlu8 Aralık 2020 02:18

    whatsapp rec ses problemi var ve çözülemiyor doğru düzgün çalışan tek yer whatsapp mesajları. Kamerası kapkara gösteriyor ses problemli konum konum açıksa gösteriyor tavsiye edemeyeceğim en azından sesi düzeltin yorumumu değiştireceğim

    YanıtlaSil
  66. whatsapp casus programı lazım bsna hangisi daha iyi

    YanıtlaSil
  67. Rasim Subaşı14 Aralık 2020 22:58

    whatsapp takip programını kurduğumuzda mesajlar geçmi geliyor herkes öyle yazmış?

    YanıtlaSil
  68. whatsapp takip programları konusuna hakim içi dışı düzgün konuşması beyefendi biri işini bilen bir kişi başarılar diliyorum Hilmi ağabeyin Antalya.

    YanıtlaSil
  69. silinen whatsapp mesajlarını ücretsiz geri getiren program varmı?

    YanıtlaSil
  70. takip programı istiyorum whatsapp yazışmalarını görmek istiyorum uzaktan yapılması lazım telefon iphone ve telefonu alabilmem şuan imkansız. Bazı şüphelerim var onları gidermem gerekiyor takip programını kurup şuan uzakta ve sürekli çevrimiçi oluyor özellikle geceleri. Whatsapp Rec daha önce kullanan buraya yazabilirmi bende almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whatsapp rec tavsiye etmem mesajların geç gelmesi sorun teşkil etmiyorsa sizin için öyle işinize yarar whatsapp yazışmaları anlık gelmiyor çok bekletiyor sizi

      Sil
  71. whatsapp takip programı casus yazılım slmam gerekiyor hedef telefonu elime almadan yükleme yapmalıyım whatsapp rec kullanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  72. Sayın whatsapp rec hayatımla ilgili çok önemli bir karar vericem benim geleceğim söz konusu, aldatıldığımı düşünüyorum hayatımda ilk kez böyle birşey yapacağım daha önce whatsapp casus programı kullanmadım whatsapp rec satınalmak istiyorum acil ne yapmam lazım yardımcı olmanızı rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümünden mesaj gönderebilir, görüşebilirsiniz.

      Sil
  73. whatsapp rec sunucuya bağlanıyor diyor ama %20 de kalıyor ve geç açılıyor bu neden böyle

    YanıtlaSil
  74. sevimsenturk16brs3 Ocak 2021 01:41

    whatsapp rec çalışırken arkada çevrimiçi gözüküyor mu? Whatsapp mesajlarını gizlice okuduğum anlaşılırmı telefondan çok anlayan biri telefonun markası Huawei ama modelini bilmiyorum nasıl yardımcı olabilirsiniz alnak istiyorum whatsapp reci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec5 Ocak 2021 11:57

      Whatsapp Rec çalışırken arka planda ve/veya hedef telefonda herhangi bir belirti göstermez, hedef telefonun whatsappını çevrimiçi yapmaz.

      Sil
  75. Mesajların gecikmesi dışında herşey söylendiği gibi oldu teşekkür ederim bilader. Nesim

    YanıtlaSil
  76. whatsapp zaten herşeyimizi kaydediyor ve istediği kişilere veriyor insanlar telegram kullanacak ya telegram ya da instagram casus yazılım populer olacak

    YanıtlaSil
  77. yunusyunusYMD14 Ocak 2021 00:47

    kardeşim her seferinde kullanıcı adını ve şifreyi girmem gerekiyor bir de kardeşim bu whatsappta yazışıyor ama bana hemen gelmiyor mesajlar beklemek zorunda kalıyorum bu neden hemen gelmiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec15 Ocak 2021 01:32

      Sadece internet bağlantınız yenilendiğinde şifre ve kullanıcı adı girmeniz gerekir.

      Sil
  78. whatsapp mesajları geldiğinde kutucuklar içindemi oluyor nasıl oluyor kimin gönderipini görebiliyormuyuz telefon numarası çıkıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec19 Ocak 2021 04:20

      Yazışmalar gönderen kişinin sekmesinde görülür. Telefon numarasını, rehbere kaydedilmişse rehbere kayıtlı ismini görebilirsiniz.

      Sil
  79. yucirulcheff20 Ocak 2021 12:27

    whatsapp takip programı basıl yükleniyor biz yükleyebiliyormuyuz iphone 8 plus?

    YanıtlaSil
  80. halitkaraaslan22 Ocak 2021 09:55

    söylendiği gibi değil orda kuruyor birkaç whatsapp mesajını gösteriyor heyacankanıyor ve şaşırıyorsunuz mesajları görünce ama sonra mesajlar asla vaktinde gelmiyor yani ben hiçbir zaman anında gelmedi atıldığında mesaj hep beklemek zorunda kalıyorsunuz

    YanıtlaSil
  81. Bu programı nasıl satınalabiliriz Gaziantepte çalışıyormusunuz whatsapp takibi yapabilen nir program istiyoruz daha önce Antepe gelip arkadaşımıza yardımcı olmuşsunuz ücretini ödesek gelip yine yardımcı olurmusunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec28 Ocak 2021 10:52

      Gaziantep’e gelmedik arkadaşınız gelmiştir. Gaziantep’de şubemiz yok yerimiz Ankara’da. İyi çalışmalar.

      Sil
  82. samira-samira30 Ocak 2021 04:40

    Selam bu whatsapp casus programı Azerbaycan’da varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec31 Ocak 2021 03:21

      Azerbaycan’da şubemiz yok. İyi çalışmalar.

      Sil
  83. gutasyondamla31 Ocak 2021 03:29

    ya sizinle nasıl iletişime geçebilirim İstanbul’da whatsapp rec yok mu?

    YanıtlaSil
  84. Mehmet Güzelyurt2 Şubat 2021 05:46

    teşekkür ediyorum işin gücün rast gitsin kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş bir arkadaşımız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin görüşünüzün güzelliği ben teşekkür ederim.

      Sil
  85. casus whatsapp yazılımı almak istiyorum burdanmı alıyoruz nasıl kuruluyor Bursada varmı

    YanıtlaSil
  86. konumu hep yanlış gösteriyor

    YanıtlaSil
  87. whatsapp takip programı almak için kurulum yapan tavsiye edeceğiniz bir yer varmı Eskişehirde

    YanıtlaSil
  88. Nurullah Yurdakul13 Şubat 2021 08:21

    teşekkür ediyorum başaralı

    YanıtlaSil
  89. cansudegmen-359115 Şubat 2021 03:27

    kurulumu yaptıktan sonra ücretin alınması ve her özelliği detaylı anlatmasından dolayı görüşüm olumlu teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  90. mesajlar birikiyor üstüste geliyor yavaş çalışıyor çok bekliyorsunuz mesajlar anlık değil kesinlikle bilginiz olsun

    YanıtlaSil
  91. hocam bu mesaj geldimi diye ön panelde bildirim çıkmasını nasıl kaldıyorduk bildirim çıkmasın mesaj geldiğinde

    YanıtlaSil
  92. kilerciezgiaslan18 Şubat 2021 10:38

    insan robot gibi bir adam sadece işini yapıyor ve dertleşmeyelim lütfen diyecek kadar sözünüzü kesen kırıcı bir insan dert dinlemekten bıkmışmış insanız sonuçta herşey iş değil.

    YanıtlaSil
  93. Googla Bursa whatsapp casus programı yazınca sizin sayfanızı buludum Bursada yardımcı oluyormusunuz whatsapp takip programı kurulması gerekiyor bilgilendirmenizi rica ederim.

    YanıtlaSil
  94. mesajların ana ekrana düşmemesi için neyapmam lazım kaldırmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En üst sağ köşedeki çark işaretine dokunun. Ayarlar menüsü açılacaktır. Hemen açılan menüde ilk sıradaki “Whatsapp” sekmesine dokunun ve yine açılan menüdeki ilk sıradaki “Alert Me On Whatsapp Activation” sekmesinin solundaki kutucuğun işaretini kaldırın. Artık hedef telefona bir whatsapp mesajı geldiğinde veya hedef telefondan whatsapp mesajı gönderildiğinde ana ekranınıza bildirim düşmeyecektir. İyi çalışmalar.

      Sil
  95. kapanıyor ve bir daha çalışmıyor 6 ay kullanacağım diye alıyorsunuz ama kapanıyor zaten yorumlardada kapananlar yazmış 1 ay diye satsanız hiçbu lafları yemez burayada kötü yorum yazmazdı insanlar

    YanıtlaSil
  96. whatsapp casus istanbul25 Şubat 2021 04:28

    whatsapp casus istanbul yazınca sizin siteniz çıktı istanbulda beredesiniz whatsapp casus programı lazım kurulumu siz yapıyorsunuz anladığım kadarıyla nasıl ulaşabilirim size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Herhangi bir fotoğrafın üstüne basabilirsiniz whatsappınız bize mesaj göndermek üzere açılacaktır.

      Sil
  97. memobartolli9 Mart 2021 02:16

    whatsapp casus yazılımı için görüştüm önünüzde kurup vermesi güven verici ama arıza bir tip kesinlikle nerelisin, ne iş yapıyorsun dedi müzisyenim dedim şarkı söylettirdi komikti enterasan

    YanıtlaSil
  98. sennurnursen10 Mart 2021 10:04

    merhaba whatsapp casus yazılımı nasıl kurulur takip programı almak istiyorum ücretsiz olması lazım

    YanıtlaSil
  99. Bürde Çakır13 Mart 2021 00:18

    iyi günler whatsapp casus programı ile mesaj takibi yapmak istiyorum mesajları okuyabiliyormuşuz sanırım telefon tamircim sizi tavsiye etti whatsapp rec satıyor musunuz? İstanbul’dayım şubeniz yokmuş sanırım İstanbul’da nasıl görüşebiliriz yardımınızı rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec29 Mart 2021 02:02

      İletişim bölümündeki whatsapp numaramız üzerinden bizimle temasa geçip sorularınızı yöneltebilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  100. Açıkçası çok tedirgin olarak gittim, herşeyi açık açık cevaplaması güven verici zaten temiz yüzlü güzel bir insan belli ediyor kendini herşeyi yapıyor gösteriyor erken kapanmaz umarım teşekkürler

    YanıtlaSil
  101. banuzer83aslan29 Mart 2021 02:00

    Whatsapp casus yazılımı kurmak istiyorum İstanbulda telefoncular kuruyormu yardımcı olurmusunuz yönlendirin lütfen

    YanıtlaSil
  102. kalendarferide31 Mart 2021 02:09

    Merhaba whatsapp casus yazılımı kurmam gerekiyor telefonun markasını iphone 12 telefonu eli e alabilmem mümkün değil uzaktan klonlama nasıl yapılıyor size nasıl ulaşabilirim cevap verirmisiniz acilen teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec2 Nisan 2021 02:32

      İletişim bölümünden whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilir, sorularınızı sorabilirsiniz. İyi çalışmalar.

      Sil
  103. basakgulden918 Nisan 2021 09:23

    bugün ilk defa sunucuya bağlanıyor dedi %92 de kaldı neden böyle oldu kapanmaz değil mi? yorumlara yazmış insanlar okuyunca sormak istedim bilgilerinizi rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanım, %92’ de kaldığı zaman beklerseniz açılır veya sayfayı yenileyin hemen açılır. Bunun kapanma ile bir ilgisi yok bundan dolayı kapanmaz merak etmeyin. Kapanma nedenlerini size detaylı anlattım biliyorsunuz.

      Sil
    2. Başak hanım programı aldıktan sonra ne kadar sürdü sunucuya bağlanmanız?

      Sil
    3. Bazen açılmıyor bağlanıyor diyor sayfayı yenileyince geliyor ama o zaman tekrar kullanıcı adı şifre soruyor vakit kaybım oluyor tam o sırada mesaj silinirse göremiyorsunuz düzelecek denildi ama düzelen birşey yok

      Sil
  104. WhatsApp tan sizinle iletişime geçmek istiyorum mesaj iletilmiyor. İletişim bilgileriniz güncel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel Serkan bey, iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  105. çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  106. çok teşekkürler şuan için herşey söylendiği gibi umarım kapanmaz tek endişem o

    YanıtlaSil
  107. Whatsapp Rec almak istiyorum ses problemi çözüldü mü

    YanıtlaSil
  108. Düzgün işini iyi yapan kalbi de yüzü kadar güzel bir insan çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  109. Programı sadece iki hafta kullanabildim kapanıyor paranız boşa gidiyor bilginiz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem hanım kapanma sebebi ne dediler

      Sil
    2. sim kartı değiştirdi numara değiştiği için kapandığını söylediler sonuçta yeni numaraya yapabilirdiler program ellerinde sonuçta ben 6 aylık aldım 2 hafta kullandım o da anca yani almayın bence tavsiye etmiyorum kesinlikle sizinki de kapanır

      Sil
  110. Ben de kurduracagim merak ediyorum programi

    YanıtlaSil
  111. Ayarlar bölümünde alert me on Whatsapp aktivasyonunu yapmayın çok kafa karıştırıyor

    YanıtlaSil
  112. Temiz yüzlü güzel bir insan beklemiyordum açıkcası bu iş için. İşine hakim bilgili bir insan biraz fazla detaycı

    YanıtlaSil
  113. Kolaylıkla ters cevaplarla karşılaşabileceğiniz aşırı titiz duygusuz bir insan işini yapmaktan robotlaşmış siz duygu yoğunluğuyla derdinizi anlatıyorsunuz kodlama yapıyorum diyerek susmanıza sebep olacak kadar duygusuz robotlaşmış biri

    YanıtlaSil
  114. Whatsapp mesajlarını takip etmek istiyorum hedef telefona dokunmadan iphone12 İzmit’te whatsapp casus programı yükleyen bir yer varmı söylermisin

    YanıtlaSil
  115. Hiçbir ikramı olmayan pazarlık yapınca buz kesen cevap bile vermeyen soğuk duygusuz buz gibi bir insan. Biraz ikramınız olamazmı diye rica ettim sadece ben size istediğinizi verdim diyip ters ters konuştu

    YanıtlaSil
  116. Whatsapp mesajı ana ekranda okunduğunda mesaj panele çok geç düşüyor bu sorun çözülmedi

    YanıtlaSil
  117. Söylendiği gibi gözümün önünde kurdu çalıştırıp vermesi güven verici teşekkür ederim iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
  118. atanamayandexter2 Eylül 2021 03:22

    WhatsApp casus yazılımınızı satın almak istiyorum uzaktan yüklenmesi lazım hedef telefon ele almadan whatsapp mesajlarını okuyabilmek istiyorum uzaktan Muğla’da yeriniz varmı veya yardımcı olabilecek veya birini yönlendirebilirmisiniz program için

    YanıtlaSil
  119. Kamerası kapkara gözüküyor hiçbirşey göstermiyor düzeltildi demişlerdi mesaj geldiğinde whatsaptan nal gibi ana ekranımda çıkıyor yakalanmak an meselesi gizlilik yoksa ne halta yarayacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panel üzerinden ekran kaydırarak en sağda Settings (ayarlar) sekmesine tıklayıp, açılan menüde Whatsapp’ı seçiniz. Yine açılan menüde en üstte “Alert Me On Whatsapp Activation” sekmesinin seçili işaretini kaldırınız. Böylece Whatsapp mesajı geldiğinde ana ekranınıza bahsettiğiniz bildiririm artık gelmeyecektir.

      Sil
    2. Tamam daha önce söyleseydiniz keşke

      Sil
    3. teşekkür ediyorum. Ok

      Sil
  120. Teşekkür ediyorum size. Sizin gibi işini çok iyi yapan insanları artık memlekette görmek zor

    YanıtlaSil
  121. Peki son bir soru daha soracağım şuan telefonda casus yazılım yüklü ama etkin değil çalışmıyor etkili değil whatsapp rec kullanımını etkiler mi casus programın adı clevguard

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkin değilse casus yazılım, bir engel teşkil etmez.

      Sil
  122. Casus program etkin ve çalışır durumda değilse bir engel teşkil etmez. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  123. Samsun ya da konya da şubeniz var mı?
    Bunu yukleyecek calişan biride olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerimiz Ankara’dadır. İyi çalışmalar.

      Sil
  124. Kardeşim selamlar Almanya’da whatsapp casus programı kurulumu için yardımcı olabilirmisin kurulum yaptırabileceğimiz birine yönlendirebilirmisin Almanya’da yardımınızı rica ederim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerimiz Ankara’dadır. İyi çalışmalar.

      Sil
  125. Çok teşekkür ediyorum size insanların gelecek kararı için çok önemli dokunuş yapıyorsunuz gerçekleri gösteriyorsunuz

    YanıtlaSil
  126. herkes çok ters cevap verdiğinizi yazmış başta ben de bunu düşünmüştüm ancak işini iyi yapan birisiniz başarılar diliyorum güvenilir ve titiz.

    YanıtlaSil
  127. verdiğim para boşa gitti bugün bir açtım paneli panel açılmıyor noldu diye sordum bana tüm dünyada whatsapp çöktü yapabileceğimiz birşey yok dediler 6 aylık alımıştım 11 günde kapandı yazıklar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec7 Ekim 2021 02:30

      Hüseyin bey 4 Ekim’de dünya genelinde tüm WhatsApp serverları kapandı tüm erişim durdu bu force major bir durum. WhatsApp’a kimse erişemiyordu onda erişim yok bizde nasıl olsun!

      Sil
  128. Sayın yetkili %92 serverdan cevap bekleniyor diye takılı kalıyor bu çok oluyor açılması uzuyor bazen bunu düzeltemezmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp Rec14 Ekim 2021 13:48

      Sayfayı yenileyin veya beklemek istemiyorsanız paneli kapatıp tekrar giriş yapın.

      Sil
  129. aynı soruyu soruyorsun diye size soğuk cevaplar veriyor unutmuş olabilir insan nolcakki yani bu tutumumuz olmasa çok daha fazla müşteriniz olur bunun farkına varın yazılımı çalışan ama kendi arızalı bir arkadaş

    YanıtlaSil
  130. Teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  131. Hocam bak kaç kişi yazmış İstanbulda yeriniz varmı diye burda kaç kişi soruyor bana whatsapp casus programı varmı diye whatsapp reci biz yardımcı olalım istanbulda görüşelim bi arayı ver beni lütfen

    YanıtlaSil
  132. gerçekten çekinerek gitmiştim herşeyi ile beyefendi biri beklemediğim birşeydi zaten kurulumu önünüzde yapıyor veriyor gösteriyor

    YanıtlaSil
  133. mesajı ben görmden silebiliyor oturup başında beklemeniz lazım silmeden silindiği anda sizdende silinmesi çok kötü diğer casus programlarda böyle değil

    YanıtlaSil
  134. anlamsız terslemelerinin dışında herşey söylendiği gibi ancak şunuda söylemezsem içimde kalacak istanbulda oturuyorum ankaraya gelemem nasıl yardımcı olursunuz dediğimde o benim problemim değil sizin probleminiz dedi bu tavrınızla insanları kırıyorsunuz dediğimde ben psikolog değilim dedi çok ters ruhsuz robot gibi bir adam

    YanıtlaSil
  135. Program bir işe yaramıyor demek yanlış olmaz mesaj gelecek diye başında beklemeniz gerekiyor siliyor ve siz göremiyorsunuz hep ıvır zıvır mesajları okuyabiliyorsunuz silmeden okumanız lazım yoksa bir anlamınyok boşuna para verdim açıkcası

    YanıtlaSil
  136. hocam bu ayarlardaki awoc özelliğini kapattığım halde bildirim gelmez değilmi

    YanıtlaSil
  137. ezilmezbirgul28 Mart 2022 10:42

    giriş yapıyorum açılırken %92de bekletiyor bu çok kez oluyor bunu düzelteceğinizi söylemiştiniz düzeltmediniz girdiğimde whatsapp mesajlarını silinmişse göremiyorum her seferinde 5 dakika diyorsunuz ama o 5dk benm için çok önemli söylemiştim size düzeltin lütfen artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgül hamin merhabalar başka hangi konuda şikayetiniz memnunmusunuz WhatsApp rec den halla kullaniyormusunuz lütfen acil cvp verirmisiniz

      Sil
    2. hayır hiç memnun değilim whatsapp mesajları geç geliyor sorduğumda yapabileceğimiz bişey yok diyorlar ben de aldıktan sonra gördüm böyle olduğunu bilmiyordum

      Sil
    3. Nasıl ulasabilirim

      Sil
  138. İletişime geçmek istediğimdeBu bağlantı yanlış. Bu pencereyi kapat ve farklı bir bağlantı dene.yazısı çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  139. Ulaşabileceğim bir iletişim numarası lütfen Ankaraya gelmeden sizinle iletişimi geçmek istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim sayfamızdaki WhatsApp numaramız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. İletişim linki çalışmaktadır kontrol edilmiştir.

      Sil
    2. İstanbulda diye söylememe rağmen Ankara girmiş bu hatalarını farkedip whatsapp mesajları gelene kadar çarşamba gününe anca gelmeye başladı çarşambaya kadar bekledim sinir stress harbi resmen

      Sil
  140. Ahmet hocam çok teşekkür ederim ellerinize sağlık ömrünüz bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam selamlar, watsap paketi dışında Instagram ve galerideki silinen resimler de varmı??

      Sil
    2. Silinmiş mesajları geri getirme işlemi için ilgili sayfayı okuyabilir veya iletişim bölümündeki whatsapp üzerinden bize sorularınızı yöneltebilirsiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Whatsapp Rec Kullanıcı Yorumları

Whatsapp Rec Whatsapp Casus Programı

Fiziksel Erişim Olmadan Telefon Takip

Fiziksel Erişim Olmadan Telefon Takibi Whatsapp Rec yazışmalarının uzaktan klonlama sonucu fiziksel erişim olmadan mesajların telefonunuzda okunabilmesini, uzak telefonun Whatsapp yazışmalarının  telefon takibini yapabilmenizi sağlar. WhatsappRec ile fiziksel erişime ihtiyaç duymadan Uzak telefonun yakınına gitmek veya aynı WiFi ağında olmanıza gerek kalmaksızın uzaktaki telefonunuzun tüm whatsapp mesajlarını okuyabilirsiniz. Fiziksel erişime ihtiyaç duymadan WhatsApp mesajlarını uzaktan okuyabilmek için klonlama yöntemi kullanılır. Klonlama yöntemi ile hedef telefonun WhatsApp mesajları başka bir WhatsApp numarası üzerinden klonlanarak diğer bir cihazda açılır. Böylece WhatsApp mesajları okuyabilir, kameralarını açabilir, sesleri duyabilir ve konum tespiti yapabilirsiniz. Klonlalama ile  fiziksel erişim olmadan telefon takibi yapabilirsiniz . Hedef Telefona Fiziksel Erişim Olmadan Whatsapp Takibi Whatsapp yazışmaları size gelsin. Hedef telefon Iphone veya Android olsun jailbreak/r

Whatsapp Takip Programı Nasıl Anlaşılır

  Whatsapp Takip Programı Nasıl Yüklenir Whatsapp Takip Programı Nasıl Anlaşılır? Telefonunuzda whatsapp takip programı var mı nasıl anlaşılır . İnsanlar çocuklarının olduğu gibi başkalarının ne yaptığını kiminle mesajlaştığını bir yerde toplamak istiyor. Whatsapp takip programı kurmanın da bunları anlamanın da çok çeşitli yolları, yöntemleri mevcut. Her whatsapp takip programının, sistemin kendine has kurulumları ve bunları ortaya çıkarma yolları mevcuttur. Whatsapp takip programı nasıl anlaşılır sorusunu cevaplamak için casus yazılımın nasıl kurulmuş olduğunu bilmek eğer bilemiyorsak tahmin etmemiz gerekir. Gelin hepsini inceleyip görelim. Whatsapp Takip Programı Nasıl Ortaya Çıkarılır Herşeyden ama herşeyden önce şu soruyu cevaplayın içinizde whatsapp takip programını ortaya çıkarmak için. Gerçekten sizi takip etmesine gerek olan birisi veya birileri var mı? Whatsappınıza takip program kurulması için realistik bir neden var mı? Eğer bu soruları evet olarak cevaplandıysanız de